woensdag 11 oktober 2017

Een pannenkoeken(r)uitje

Brabants bont of Vichy ruitje? Het is in ieder geval niet zo handig om een overhemd in een rood wit ruitje aan te trekken als je naar een pannenkoekenrestaurant gaat waar tafelkleedjes en gordijnen met hetzelfde ruitje in het interieur worden toegepast. Het overkwam mijn man zelfs twee keer. De tweede keer hingen er achter hem ook nog dito gordijnen. Hij moet zich toch een beetje als een kameleon hebben gevoeld. Gelukkig overkomt hem dit geen derde keer, want het overhemd heeft hij niet meer en het restaurant waar we tegenwoordig pannenkoeken eten heeft geen tafelkleedjes en gordijnen. 


18 opmerkingen:

  1. Geweldig!! Leuk zoiets!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Willy,
    Een geinige post!
    Ja, toen mijn Moeder nog leefde was het altijd ons gebruik om hun voor lunch mee te nemen naar een erg goed Pannenkoeken Restaurant. Dus zo'n post bracht mooie herinneringen voor mij terug...
    https://www.turfhoeve.nl/pannenkoeken-restaurant-sevenum/
    Liefs,
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig! Kregen jullie geen korting omdat je man zo opging in het interieur?
    Gezellige dag
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha ik vind dit wel leuk! Hij kleed zich voor de gelegenheid. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi, ik vind het wel een goeie match hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha, wat een grappig bericht! Zolang mensen maar niet denken dat je man bij de bediening hoort, dan blijft het leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha......je ruitjespost trekt wel de nodige aandacht zo te zien☺☺

    Ik heb in geen tijden zoveel reacties meer gehad op blogposten waar ik veel, heel veel tijd in gestopt heb.

    Lieve groet,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk toch, je zou het bijna expres doen, kijken of iemand het ziet.

    BeantwoordenVerwijderen